Jambore 2004

Salam Pengakap….

Aku telah menyertai Pengakap ini sudah lama…tapi tuk mengikuti Jambore besar mmg susah…maklom ler kowg semua pun sedia maklom… nie pengalaman aku yang x dapat aku lupo kan..menyertai Jambore Johore 2004 di  Tanjung Labuh,Batu Pahat Johore…

Kalo g jambore nie..msti ler soonook….ramai teman2 baru…tp masa aku join Jambore nie…aku sudah jadi Kelana…so aku kene ler Berkhidmat bkn jd peserta….kire sebagai urusetia ler….aku masa tue berkhidmat di bawah Pengakap Johor Bahru…Sronok gak…Pengakap ble menyanyi,menari,berkhidmat,dan mcm2 lagi….aku teringat masa zaman kanak2 dulu….hehehe…dah tua pn kalo kat Pengakap owg x kisah kita menyanyi…2 yang best tue..

Lepas abis Jambore nie…aku mula aktif menyertai pasukan Pengakap JB…aku Kumpulan I Rovers….“sekali berpengakap,selamanya berpengakap”

jambore 2004

Tinggalkan Jawapan

